Velkommen hos GF Nordvest

Om GF Nordvest

GF Nordvest er en af de selvstændige forsikringsklubber i GF Forsikring a/s. GF-Nordvest har eksisteret siden 1969. Forsikringsklubben er en selvstændig økonomisk enhed med egen bestyrelse og vedtægter.

Derudover betales der til klubbens transportordning. Kontingentet til transportordningen er afhængig af bilens alder. Biler fra 0 – 3 år = kr. 175,- Biler fra 3 – 9 år = 375,- Biler over 9 år = 550,-. Der er mulighed for skriftligt fravalg af Dansk Autohjælp med virkning fra tegning af forsikringen eller 1. januar.

Læs mere om klubsystemet og vores organisation.

Forsikringsklubberne har eget bilskaderegnskab hvilket betyder, at udgifterne til skader gøres op hvert år, og overskuddet udbetales kontant til medlemmerne.

Det er forsikringsklubbens mål at yde vores medlemmer den bedst mulige service og rådgivning, både når forsikringen skal tegnes, og når skaden er sket. Som forsikringklub skal vi være bevidste om, at vores medlemmer samtidig er vores arbejdsgivere - det stiller lidt større krav til os.

Du kan blive medlem af GF Nordvest hvis du bor i et af disse postnumre:

klub-169 Postnumre

Anbefal et nyt medlem og få rabat