Akut brug for hjælp i udlandet
Her kan du nemt og hurtigt oprette din sag digital. Så hjælper du os til at hjælpe dig bedst muligt. Når din sag er oprettet, vil SOS International ringe til dig inden for en time.
Opret sag hos SOS international
SOS international kan også kontaktes på tlf. 70 21 80 80
Er du blevet forhindret i at rejse, fordi du eller din rejseledsager er blevet syg eller kommet til skade, kan du anmelde din skade via linket herunder. Du anmelder skaden via SOS International.
Hvis din bagage er forsinket ved ankomst til din rejsedestination, skal du anmelde skaden via linket herunder. Du anmelder skaden via SOS International.
Anmeld skade på forsinket bagage
Hvis du har mistet din bagage, eller den er beskadiget under din rejse, skal det anmeldes som en skade på din indboforsikring hos os. Det kan du gøre digitalt på under 10 minutter.
Anmeld din skade via linket herunder, hvis det drejer sig om andet, fx sygdom/tilskadekomst, ødelagte rejsedøgn, hjemkaldelse, evakuering, selvrisiko på lejebil og forsinket transport mm.
Du anmelder skaden via SOS International A/S.
Er du i tvivl om du kan opnå fuld dækning på din rejse pga. ændringer i dit helbred, kan du få en medicinsk forhåndsvurdering (lægevurdering før afrejse)
Det er SOS International, som laver denne vurdering, og du kan lave en forespørgsel her.
Har du spørgsmål til din skade, skal du kontakte SOS International, som behandler alle vores rejsesager.
Du kan ringe til dem på alle hverdage kl. 09.00 – 11.00 og kl. 13.00 – 15.00 på telefon 38 48 86 42 eller du kan sende en mail på skade@sos.eu.
Spørgsmål og svar om skader på rejser
Hvis du har brug for hjælp, imens du er ude og rejse, skal du ringe direkte til SOS Alarmcentral på tlf. 70 21 80 80.
Selve anmeldelsen af skaden til rejseforsikringen kan vente til du kommer hjem.