Hvad er der sket skade på?

 Anmeld skade på din rejseforsikring

Akut brug for hjælp

Er du på rejsen og har brug for hjælp til at finde en læge på destinationen, din mistet bagage eller andet, kan du nemt og hurtigt oprette din sag digitalt her.

Eller du kan ringe til SOS International A/S på tlf. 70 21 80 80, som sidder klar ved telefonerne

 

Er du blevet forhindret i at rejse, fordi du eller din rejseledsager er blevet syg eller kommet til skade, kan du anmelde din skade via linket herunder. Du anmelder skaden via SOS International. 

Anmeld skade på afbestilling

 

Hvis din bagage er forsinket ved ankomst til din rejsedestination, skal du anmelde skaden via linket herunder. Du anmelder skaden via SOS International. 

Anmeld skade på forsinket bagage

 

Hvis du har mistet din bagage, eller den er beskadiget under din rejse, skal det anmeldes som en skade på din indboforsikring hos os. Det kan du gøre digitalt på under 10 minutter.

Anmeld skade på mistet bagage

 

Her kan du anmelde, at du har haft en kaskoskade på din lejebil og i den forbindelse er blevet opkrævet en selvrisiko. 

Skulle uheldet ske, skal du udfylde denne formular.

Din anmeldelse skal sendes til skade@sos.eu eller SOS International A/S, Nitivej 6, 2000 Frederiksberg.

Anmeld din skade via linket herunder, hvis det drejer sig om andet, fx sygdom/tilskadekomst, ødelagte rejsedøgn, hjemkaldelse, evakuering, forsinket transport mm. Du anmelder skaden via SOS International A/S.

Anmeld skade på andet

 

Skal du bruge en lægeerklæring, kan du finde vores her.

 

Har du spørgsmål til din skade, kan du kontakte os alle hverdage kl. 8.30 – 16.00 på telefon 72 24 45 80, eller du kan sende en mail til os på rejse@gfforsikring.dk.

Sådan anmelder du nemt og hurtigt din skade online