Hvad er der sket skade på?

Min rejse 400x400

Afbestilling

Er du blevet forhindret i at rejse, fordi du eller din rejseledsager er blevet syg eller kommet til skade, kan du anmelde din skade via linket herunder. Du anmelder skaden via SOS International. 

Anmeld skade på afbestilling

 

Forsinket bagage

Hvis din bagage er forsinket ved ankomst til din rejsedestination, skal du anmelde skaden via linket herunder. Du anmelder skaden via SOS International. 

Anmeld skade på forsinket bagage

 

Akut brug for hjælp

Hvis du står i udlandet og har akut brug for hjælp i forbindelse med en skade, sidder de klar til at hjælpe dig hos SOS International A/S på tlf.: 70 21 80 80

 

Spørgsmål 

Har du spørgsmål til din skade, kan du kontakte os alle hverdage kl. 8.30 – 16.00 på telefon 72 24 45 80, eller du kan sende en mail til os på rejse@gfforsikring.dk.

 

Mistet bagage

Hvis du har mistet din bagage, eller den er beskadiget under din rejse, skal det anmeldes som en skade på din indboforsikring hos os. Det kan du gøre digitalt på under 10 minutter.

Anmeld skade på mistet bagage

 

Andet

Anmeld din skade via linket herunder, hvis det drejer sig om andet, fx sygdom/tilskadekomst, hjemkaldelse, evakuering, forsinket transport mm. Du anmelder skaden via SOS International A/S.

Anmeld skade på andet

 

Sådan anmelder du nemt og hurtigt din skade online