Hvad er der sket skade på?

Akut brug for hjælp i udlandet

Her kan du nemt og hurtigt oprette din sag digital. Så hjælper du os til at hjælpe dig bedst muligt. Når din sag er oprettet, vil SOS International ringe til dig inden for en time.

Opret sag hos SOS international

SOS international kan også kontaktes på tlf. 70 21 80 80

 

Er du blevet forhindret i at rejse, fordi du eller din rejseledsager er blevet syg eller kommet til skade, kan du anmelde din skade via linket herunder. Du anmelder skaden via SOS International. 

Anmeld skade på afbestilling

 

Hvis din bagage er forsinket ved ankomst til din rejsedestination, skal du anmelde skaden via linket herunder. Du anmelder skaden via SOS International. 

Anmeld skade på forsinket bagage

 

Hvis du har mistet din bagage, eller den er beskadiget under din rejse, skal det anmeldes som en skade på din indboforsikring hos os. Det kan du gøre digitalt på under 10 minutter.

Anmeld skade på mistet bagage

 

Anmeld din skade via linket herunder, hvis det drejer sig om andet, fx sygdom/tilskadekomst, ødelagte rejsedøgn, hjemkaldelse, evakuering, selvrisiko på lejebil og forsinket transport mm.

Du anmelder skaden via SOS International A/S.

Anmeld skade på andet

 

Er du i tvivl om du kan opnå fuld dækning på din rejse pga. ændringer i dit helbred, kan du få en medicinsk forhåndsvurdering (lægevurdering før afrejse)
Det er SOS International, som laver denne vurdering, og du kan lave en forespørgsel her.

 

Har du spørgsmål til din skade, kan du kontakte os alle hverdage kl. 8.30 – 16.00 på telefon 72 24 45 80, eller du kan sende en mail til os på rejse@gfforsikring.dk.

SOS International behandler skader, der er opstået på rejsen. Årsagen til dette er, at GF Forsikring har indgået en aftale med SOS International om, at de varetager behandlingen af alle rejseskader.

SOS er GF’s samarbejdspartner, som varetager behandling af rejseskader. SOS varetager rejseskaderne, fordi de er specialiserede i behandling af rejseskader og har kontaktlæger tilknyttet, som kan tage stilling til de stillede diagnoser.

Hvis du har brug for hjælp, imens du er ude og rejse, skal du ringe direkte til SOS Alarmcentral på tlf. 70 21 80 80.

Selve anmeldelsen af skaden til rejseforsikringen kan vente til du kommer hjem.

Når du anmelder sagen til SOS, skal du sende alle de kvitteringer og regninger med, som vedrører dit krav, så SOS kan hjælpe med at opgøre erstatningen.