Min familie eller jeg er kommet til skade
Linker til Mit GF
F.eks. skade eller dødsfald i din familie, skade på andre, digital chikane, lønsikring
Linker til Mit GF
Hvis du skal anmelde kritisk sygdom eller dødsfald, kan du ikke anmelde skaden online.
Du kan i stedet ringe til os på telefon 72 24 43 10, så sender vi dig en anmeldelsesblanket.
Find ud af, hvordan du maksimalt er dækket og hvordan den normale egenbetaling, ifølge den offentlige sygesikring, er.
Har du mistanke om, eller er du blevet udsat for digital chikane, kan du anmelde det her.
Har du brug for din GF Lønsikring?
Ved mistanke om identitetstyveri, eller hvis uvedkommende kan have eller har fået kendskab til personfølsomme oplysninger om dig kan du anmelde det her.
Har du brug for hjælp i forbindelse med en psykisk krise
Vi gør opmærksom på, at skaden først skal anmeldes til GF, hvis skadelidte ikke selv har en forsikring, der dækker skaden. Dette er i overensstemmelse med lovgivningen for at sikre, at en skade ikke bliver anmeldt til både skadevolders og skadelidtes forsikring.
Kontakt os alle hverdage kl. 8.30 - 16.00
Har du spørgsmål til din eller din families personskade, kan du kontakte os på tlf. 72 24 43 10, eller du kan sende en mail til os på teamulykke@gfforsikring.dk
Har du spørgsmål til din tandskade, kan du kontakte os på tlf. 72 24 40 16, eller du kan sende en mail til os på teamtand@gfforsikring.dk
Har du spørgsmål til din skaden, hvor skadelidte ikke er dig eller din familie, kan du kontakte os på tlf. 72 24 45 60, eller du kan sende os en mail på ansvar@gfforsikring.dk.
Inden du anmelder din skade, skal du have den dato, hvor skaden er sket, klar. Derudover skal du også have et ca. tidspunkt på døgnet for, hvornår skaden skete, samt hvor du befandt dig på det pågældende tidspunkt.
Nej. Dine briller er forsikret på din indboforsikring.
Hvis du har brug for hjælp i forbindelse med psykisk krise, kan du som medlem hos GF Forsikring kontakte SOS International på tlf. 38 48 96 02 døgnet rundt.
Hvis du kommer til skade på din ferie i udlandet og har brug for hjælp, mens du er ude på feriestedet, skal du ringe og anmelde skaden til din rejseforsikring, ved at kontakte SOS Alarmcentral på tlf. 70 21 80 80.
Du kan sagtens vente med at lave en anmeldelse af din skade til ulykkesforsikringen, til du er kommet hjem.
Du kan anmelde skaden i op til 3 år fra den er sket. Det er dog vigtigt at du kan huske datoen og tidspunktet for, hvornår skaden er sket. Men jo før du anmelder skaden, jo hurtigere kan vi behandle din anmeldelse og give dig et svar.
Når vi har modtaget din anmeldelse, får du enten en mail eller brev i e-Boks fra os, hvor du kan læse om det videre forløb.
Hvis den anmeldte skade er dækket af din forsikring, dækker vi fysioterapeut og kiropraktor fra tidspunktet, hvor skaden er sket.
I tilfælde af tandskade, så dækker GF tandbehandlingen, hvis vi forud for påbegyndt behandling, har godkendt behandlingsmåden og udgiften hertil ud fra bl.a. en tanderklæring udfyldt af din tandlæge.
Vi dækker som udgangspunkt altid akut behandling, forudsat at dine tænder forud for skaden ikke er svækket af fx sygdom (caries) eller den måde skaden er sket på gør, at skaden ikke er dækket på forsikringen.